Opfrissen van een huisstijl is niet onze expertise. Daarom hebben wij Rik Bakker benaderd van Rik Ontwerpt. Het betekende het aangaan van een proces, in stappen die ons niet geheel onbekend zijn voorgekomen. Op aangeven van wie en wat wij zijn heeft Rik is een nieuwe huisstijl ontwikkeld. De eerste resultaten zien er erg mooi uit!
De huisstijl wordt nu uitgerold naar o.a. website, formats en bestaande concepten. Als dat allemaal is gedaan, kan de huisstijl worden gelanceerd.
Moment
Het betekent concreet dat wij het bedrijf weer eens binnenstebuiten keren, goed materiaal aanpassen en oud materiaal weg doen. Wij zijn dus ook onze concepten aan het opfrissen. Met de komst van de nieuwe huisstijl ontstaat er ruimte. Ruimte voor het ontwikkelen van nieuwe concepten. En de komst van de nieuwe huisstijl is ook een goed moment om een aantal nieuwe concepten bekend te maken. Denk daarbij aan een nieuwe opleiding en een nieuw concept voor het begroten van een zorgorganisatie. En aan een interessante actie op het gebied van capaciteitsmanagement, flexibiliteit en roosteren.
Kortom: blijf ons even volgen de komende periode!